Szivárvány a festékpalettán

Becca Prior: Festett testek 1. - Olvasónapló

becca_prior_festett_testek_1c.png

Én egy teljesen átlagos, hétköznapi lány vagyok. Olyan szürke, amennyire csak lehet valaki a tömegből. No, persze, hogy a szürke melyik árnyalata éppen, az az aktuális hangulatomtól függ...

Legutóbbi könyvválasztásom egy merőben megosztó darabra esett. Nem is tagadom, kaptam tőle hideget, meleget. Leginkább meleget... abból viszont jó sokat!

Becca Prior: Festett testek sorozatának első része okozott jó néhány meglepetést. Itt aztán tényleg volt szín bőven.

Bár leginkább a szivárvány az, amit éreztem, miközben ellovagoltam a naplementébe...

Amikor megtudtam, hogy Vendég lehetek az 1000könyv blogon, csak egyetlen kívánságom volt az élettől: szerettem volna az olvasás végén úgy becsukni a könyvet, hogy aztán a gépem elé ülve könnyedén és sziporkázva írjam meg az értékelésemet. Egy könnyű szülést akartam, ha mondhatom így. Természetesen nem kaptam meg.

Néha – és tényleg csak néha – előfordul, hogy nem jönnek a szavak. Hol ezért, hol azért, de van, hogy olyan nehéz elmondani, ami egyébként tornádóként kavarog a fejemben. Mert ott van a kis rohadék, de annyira gyorsan forog, hogy képtelen vagyok kibetűzni.

Azt, hogy végül mi lett az eredménye, ide kattintva megnézhetitek: bit.ly/BeccaPriorFestettTestek