A Bukott angyal is angyal...

Becca Prior: Festett testek 2. - Olvasónapló

becca_prior_festett_testek_2.png

 

Én más vagyok. Nem csak simán más, mint te, én nagyon más vagyok. 

Ha akarod, megmutatom azt a világot, amiben élek. Ha látni akarod, ha tudni akarod, ha érezni akarod, velem jöhetsz. 

De, ha elindulunk, nem teheted semmissé, amit láttál. 

Akarom, hogy velem gyere. Akarom, hogy a világom részévé válj, de csak te vagy képes belépni. Én nem tudlak magammal vinni, ha te nem akarod. 

Jól gondold meg. Amit látni fogsz, az vagyok én. 

Ha engem akarsz, mindent akarnod kell. Mindent... vagy semmit.

Én más vagyok. Nagyon más...

Ha velem tartasz, mindent megkapsz, azt is, amiről nem is tudtad, hogy akarod. Az enyém leszel. Teljesen. Mindig. Mindenhogy.

 

Mi a különbség a vágy és az akarat között?

És vajon van-e különbség az uralkodás és a dominancia között?

Elveszíted-e önmagad, ha behódolsz, vagy éppen magadra találsz?

 

Én más vagyok. De mi van, ha valaki, nem csak simán más, mint én. Ha sokkal több, mint bárki gondolná... 

Mi van, ha akarom azt a világot, amiben él. Ha látni akarom, ha tudni akarom, ha érezni akarom...

De, ha ezt választom, teljes valómmal kell belépnem oda. 

Akarom. Vele akarok menni. A részévé akarok válni. 

...mindent akarok. Őt akarom... 

De ő más. Nagyon más...

 

Vannak dolgok, amiket az ember képtelen nem szeretni. Mindentől függetlenül nagyot dobban szíve, ha csak beszél róla. Bizsereg a gyomra, ha meglátja. Elfelejt lélegezni, ha megérintheti...

Nekem Ink pont ilyen volt. A lénye. A vágyai. Az érzései.

Nem tudom megmagyarázni, miért vonz ennyire.

A mérhetetlen bizalom, a teljes elköteleződés, a dominancia, a felfokozott érzelmek kavalkádja olyan tiszta és őszinte kötődést tud produkálni, ami csak nagyon kevés embernek adatik meg. És engem minden egyes alkalommal boldoggá tesz a tudat, hogy Inknek és Russnak sikerült.

Érzem, amit ők. Látom, amit ők. Vágyom, amire ők. És ugyanazt az eufóriát élem át, amikor minden a helyére kerül.

Láncra verve, tehetetlenül és boldogan várom a beteljesülést.

Ez gyengévé tesz, vagy éppen erőssé?

Még nem tudtam eldönteni... talán mindkettő.

festett_testek_2.jpg

Egy idegen naplóba beleolvasni mindig izgalmas… ha kíváncsi vagy az utolsó lapokra, akkor gyere velem: bit.ly/BeccaPriorFestettTestek2