Semmi sem tűnik el nyom nélkül

Harlan Coben: Nincs üzlet – Olvasónapló

semmi_sem_tunik_el_nyom_nelkul.png

 

Ismét kiléptem a mostanában megszokott közegemből. 

Jól tettem, mert nagyon jól esett egy kicsit nem a végtelen szerelemről, a sose múló fájdalomról és a mindent elsöprő szenvedélyről olvasni!

Kell néha valami más. Ilyenkor - bevallom régen volt már rá példa - a krimi felé szoktam kikacsintani. Most is ezt tettem és egy számomra eddig ismeretlen íróval vágtam bele a nagy kalandba.

Harlan Coben-ről sok pozitívat hallottam, több ismerősöm is rendszeresen olvassa a könyveit. Engem is régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy megnézem, mi az, ami szerintük ennyire nagyon jó.

Sikerült ismét valami olyat találnom, amit biztosan meg is akarok tartani!

A könyv nagyon tetszett, alig várom, hogy folytassam a sorozatot. A stílusa tökéletes keveréke a szórakoztatónak és az izgalmasnak. Rejtélyes, meglepő és minden egyes sora kíváncsivá tesz.

De nem is aprózom el a dolgot, itt olvasható a teljes értékelésem a Nincs üzlet c. könyvről.

Vendégszerző: Endi Allthatiam Blog