Könyvajánló - Mason Murray: Visszatérő végzet (könyv)

Könyvelvonó bloggerének véleménye

 Újabb Könyvelvonó véleményt hoztunk el nektek, mely Mason Murray: Visszatérő végzet című könyvéről íródott.

Kaptam már jónéhány kellemesen pozitív visszajelzést, olvasói véleményt a könyveimről, de ez szerintem mindent visz!

Egy olyan könyves blogger méltató szavait olvashatjátok a cikkben, aki bizony komoly referenciákkal rendelkezik, és ha neki ilyen jó véleménye van a könyvemről, akkor tényleg semmi okom a kételkedésre.

A jelek szerint tényleg olyat sikerült alkotnom, amely felejthetetlen élményekkel ajándékozza meg az olvasókat.

Most boldog vagyok! Meg is van rá az okom, mivel pontosan az történt, amiért írok. Szórakoztattam és elgondolkodtattam!

Meleg szívvel ajánlom nektek, hogy olvassátok el az értékelést!

Ide kattints, és olvasd el mit írt NiKy!

9786158027281.jpg

Szeretnéd Te is elolvasni? Beszerezheted a könyvet kétféle borítóval - fehér és fekete -, valamint e-könyvben is.